fredag 3 maj 2013

Tankar!

Japp nu är det maj och det firas in med värme, sol och två miljoner tankar.

Vad jag grubblar på? Jobb, framtid... Tunga poster! Men hoppas reda ut tankarna rätt snart... Innan månadens slut iaf! I bästa fall...

Imorgon är det dags för västgötaläger igen! Det ska bli jäkligt kul, i vanlig ordning! Just nu känns det både rimligt isf lagom med ett distriktslag. Kräver och ges ungefär så mycket tid jag kan avsätta!

Gabriel varit risig men vi skickade honom till förskolan idag. Vi var lite oense om hur vi skulle göra på förhand men det blev rätt bra tillslut! Han hade haft en kanondag och mitt dåliga samvete lindrades en aning...

Skön känsla att ta med.

Märktes dock att han somnat sent igår, för vi hann knappt börja leka ute innan gäspningarna och tröttheten slog till. Det enda som kunde lindra var en pinnglass.

...och eftersom samvetet hos mig redan var stukat så gav jag givetvis vika.

Lindrade lite det med.

Så nu är glassen uppäten. Båda grabbhalvorna är trötta och möra. Vi inväntar nu in morsan så vi kan laga lite mat!

Spaghetti och köttfärssås.

Världsklass!

Gött varje gång.

Skrev inledningsvis att jag hade två miljoner tankar. Det har jag nog. Men valde att endast redogöra för ett par.

Annars... Ja... Kapputt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar