måndag 29 april 2013

Blödigt!

Småbarnsfamilj i sitt esse! I fredags blev det grillat till kvällsmat. Sen mys. Klockan 21.30 sov både Gabriel och Emma. Jag låg bredvid och lyssnar på snusandet.

Guldstund.

Men det är tidigt. Tänker tillbaka några år bara... Då vände jag på dygnen fullständigt. Åt frulle 21.30...

Igår, söndag, ville Emma ösa på med att rensa tomten... Nej... Kände jag, så jag drog ihop ett gäng grabbar på 2-5 år och körde lite skolidrott! För jäkla kul!

Först nu jag påmindes av smärtan att skada sig på ett rivjärn!

Och då syftar jag inte på Emma... :)

Gabriel kikade för ett tag sen när de stora barnen lirade fotboll, har säkert skrivit det förr men helt underbart!

Tror Emma och Gabriel beslutat att vi ska köpa solstolar. Iaf sett till hur nöjda de var efter besöket på Coop! Riktiga livsnjutare!

Var även ute och körde Porsche med Gabriel. Det va kul i 3 min. Sen såg han några myror... Va faan!?!

Han är en guldklimp, Gabriel! Mamma och pappas lilla ängel!

Alla mina gråa hår är av Emma och Gabriel komna, men det är det värt. Älskar dem båda!

Jävla blödigt slut...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar