onsdag 10 april 2013

Körigt...

Vilken dag. Full rulle på jobbet men det löste sig rätt bra till slut.

Det köriga fortsatte hemma. Inte direkt, först hade vi en playdate med grannen. Men sen... Iväg till Qlean för att lämna in bilen, stressade iväg och hade tagit hjälp av en vän som skulle möta upp där. Kom dit, sa till vilket ärende jag hade... Hittade inget i listan, helvete... Mitt under stressen får jag ett sms av Emma: "de är här för att lämna däcken, håller på med maten..." More poop. Stressen/irritationen växte.

"Vi har skrivit att det är nästa torsdag."

Men vad faan...

Jaja, stressa hem. Allt i sin ordning här hemma. Gabriel trotsar. Emma uppe i varv och jag felplacerad. Det är så det sett ut det senaste. :)

Precis hjälp Emma med lärarlegitimationen. Kanske skulle fixa min egna?

Nej just det, jag är bara fritidspedagog...

Nåväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar