fredag 2 september 2011

Skövla all skog som finns!


Med basta om jag får be! Jag snorar ihjäl här hemma. Perkile! Hela den lilla del som jag bestod av som var naturvän är numera som bortblåst, såga ner varenda träd som står upp och massproducera näsdukar - En man är förkyld!

Vill inte höra massa tjafs om en graviditet. Det är 9 månader - sen är det över. Förkylning består genom hela livet. More or less.

Skulle vilja byta rubrik på mitt inlägg. "Resident evil" hade passat. I det här residentet är någon väldigt evil just nu.

Jag skulle kunna skriva en novell till min underbara sambos inlägg, men avstår. Inte bara för husefriden utan jag inväntar istället Emmas förkylning. Då kamrater. DÅ ska jag slå till.

Bu fucking hu...

När hon ligger vrålsjuk ska jag be henne vara hemma och vila en dag. Det sa hon faktiskt till mig, min underbara ängel. Problemet var att jag inte förstod att det innebar att diska, tvätta, plocka, ringa samtal...

Bu fucking hu!

Jag kommer tycka så synd om henne. =)

Som det gick att utläsa i Emmas inlägg så var det dock så att jag varit skitförkyld. Nu är det på bättringsvägen. Vi satt och åt. Ja, nyss. För 20min sen. Då diskuterar vi att det är så sablans kallt i huset på natten. Vi har väl aldrig funderat nåt djupare på det, eller varför jag blivit förkyld. Alla barn på jobbet, har ju varit en gångbar ursäkt. Så är det inte kamrater. I samtalet under middagen kom sanning fram. Den brutala och ärliga. Här får ni den, Emma sa:

Nu har jag lagt täcket så även du har...

Så även du har!!!

Förtydligande: Min kära sambo har låtit liggas med dubbla täcken medan jag fått nöja mig med ett jävla påslakan.

Bu fucking hu!

Empati? Tack! Undra varför jag blev sjuk? Offrade mig för min ängel och allt jag fick var häckel. Oj oj. Alea acta est... Tärningen är kastad!

Jag måste få tycka lite synd om mig själv. Ibland.

Nu ska vi visst se lite film. Emma har hyrt tre:

- Fair Game (Jävligt passande, den blir det nog)
- Hur många lingon finns det i världen? (Jag vet ETT stort...)
- Beginners in love (En Emma film...)

Hö hö hö...


Gabriel vill även skicka ett tack till moster Elin för de exemplariska kläderna
som går i linje med hans utbildning! 




Did you know that Arsenal lost because they 8-2 much?


Det här med att borta tänderna är en baggis för en sjumånaders grabb!



Avslutningsvis en nyvunnen kärlek - Att gunga!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar