måndag 31 december 2012

Påsk- och handbollsångest!

Smugglar'n som (kanske) raserar allt för Gabriel. Det är min teori iaf. Gabriel avskyr sin medicin. Emma kom på den briljanta idén att hälla medicinen i ett glas och sägs att det var vatten... Det gick!

En gång.

Får se om han nånsin dricker vatten igen. Såg misstänksam ut senast han fick ett glas (riktigt) vatten. :)

Ska man skriva en hel årskrönika idag? Det vette fasen man göra det så känns det som man skulle utelämna så jäkla mycket så man gör inte året rättvist. Så jag skiter nog i det.

När man är småbarnsförälder så händer det nåt varje dag. Och då menar jag VARJE dag. Såå... Ja. Nej. Ingen lista. Får se nästa år...

Maybe.

Regnar jäklar i Borås! Gött! Snön håller på att försvinna. Ville ha snö över jul och nyår och så blev det (på nåder)!

Hej blixthalka!

Fick påskångest häromdagen. Japp, så är det. Vad faan ska jag göra i påsk? 11-12 år i rad har spenderats på olika handbollscuper, främst på Rödspätte. Förra året åkte jag med på kamelernas resa. Men vad faan ska jag göra i år??? Kan väl inte fira påsk hemma?

Förslag... någon??

Nu drar vi till Emmas föräldrar och äter gött! Sen ska jag storhandla.

Storhandla.

Nyårsafton.

Man står faan inte högt i kurs alltså. Men tävlar, mot COOP. Vill ha en 5% bonus. Det har jag aldrig lyckats "uppnå". Allt handlar om att spendera pengar.

Ska låta Emma handla.

Eftersom jag är sämst i världen på att skicka julkort så vill jag iallafall passa på att önska alla som kikar in här ett riktigt gott nytt år!

Det tog ett tag att komma iväg idag.

Vatten, kära vänner, vatten...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar