måndag 5 mars 2012

Ny dag, nya rutiner

Jaha. Då börjar man jobba idag igen då ja. Började dagen med att väcka Gabriel när jag gick ner för trappan nyss. Fint. (Sorry David. Jag försökte verkligen smyga.)

Hur som helst så är jag otroligt glad över att David kommer att vara hemma med Gabriel nu. Av många orsaker. Dels för att första separationen från Gabriel slipper vara när vi lämnar han till förskolan, men främst för att de två nu kommer få mycket tid ihop och binda nya och starkare band till varandra. David är som mi förstått lite orolig, men jag vet att han kommer klara det galant för hans hjärta är sprängfyllt med kärlek. Saker kommer gå snett, det har det gjort massor med gånger för mig med. Men så länge hjärtat är sådär sprängfyllt med kärlek som Davids så kommer allting alltid att ordna sig.

David och Gabriel, jag älskar er! Ha det nu riktigt roligt ihop. Njut av varandras sällskap. Pussa och krama varandra massor! Ni två är mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar