torsdag 1 mars 2012

Och hur f**n tänkte vi nu??

Klockan är 05.00.

Väckarklockan klingar glatt.

Jag börjar 08.30.

Men 06.45 så har jag badmintonmatch i vår turnering! Har aldrig lirat en badminton-morgonmatch tidigare. Blir intressant. :) men det är tidigt... Jäkligt tidigt. Hur som, den ska liras och det förväntas vara fulla läktare! Så man har nog inga problem att "tända till"! =D

Det är för övrigt min sista dag idag innan jag går på föräldraledighet. Känns rätt konstigt och nervöst, samtidigt som det ska bli underbart! Det är ljuvligt att Emma har en "kurs" son kör igång min första dag, vilket innebär att hon är borta från tidig morgon till sen kväll. Snacka om skön start på föräldraledigheten. Blir en prövning utan dess like! Ja det lär det väl bli fram till augusti när jag börjar igen så det är nog bara att gilla läget antar jag!

På't bara!

Och visst är det underbart att ha möjligheten att vara hemma med den här (nyvakna) helt fantastiska grabben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar