tisdag 12 februari 2013

Ångesten är här!

Första dagen är gjord på ett tag och det gick över förväntan! Sköna puckar! Gött att komma igång... Gabriel närmar sig dagis-comeback medan Emmas väg är liiiite längre.

Men nu jäklar. Nu är ångesten här.

Var på Friskis igår, innan storhandlingen och förlängde mitt träningskort. Får se om det hjälper, men när man betalat en årsavgift vill man ju börja använda det. Så idag ska jag dit. Slåss mot demonerna. Har ladda spotify med sköna låtar och jag står strax redo att gå till attack! Fast det krävs nog inte så mycket för en läggmatch.

Men har utmanat mig själv, ska gå ner lika mycket i år som förra året. Har använt januari till att lägga på mig lite så det blir en lättare start med snabba resultat.

Jakten har börjat. Snart.

Så nära men ändå inte liksom.

Ja ja, inga mer ursäkter, bara att åka dit...

Fast....

Har far väldigt mysigt med Emma och Gabriel idag. De har lagat mat och jag provsmakat. Delikat, dock sanslöst salt.

Hur tänkte du där, frågade jag Emma.

Det är Gabriel som har kryddat, sa Emma.

Oh well, he did! Salt som sjutton... Men mycket gott.

Pappa smaka GG!

GG = Gabriels Gryta.

Han har även nallat morsans actimel. Det var rätt gött...

Nej.

Kan inte låta demonerna vinna!

P.S Bra muta = ärtor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar