onsdag 20 februari 2013

Här kommer bajset!

Idag bär det av till gymmet igen. Eller igen och igen, låter som jag hängt där hur mycket som helst.

Så är det inte.

Inte än.

Men det är ju det som är tanken. På sikt.

Får se hur det blir med det, tydligen härjar sjukdomar på Gabriels dagis igen så... Ja... Det är väl bara att invänta! Fast hoppas hoppas hoppas att vi slipper den här vändan...

Av alla sjukdomar som kan finnas på ett dagis.

Har ju siktet inställt på en VUV - vecka utan vab. Vore ju himlans trevligt!

"Här kommer bajset!!!", ropade Gabriel när han badade.

Tankarna som rörde sig i skallen var många.

När han sen tar upp en stor korv och visar...

Ridå!

Men lika mycket som det blev ridå, lika lättad blev jag när jag inser att det är en dyngsur, tom toarulle.

Den lättnaden.

Fi faan.

Om Emma som har kvällsmöte skulle bli fööööör sen så uteblir nog gymmet.

Det vore synd.

Himla synd. För oj vad laddad jag är.

Samtidigt som jag vet hur gött det är när man väl slänger på go musik i öronen och försvinner bort...

Långt bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar