onsdag 27 februari 2013

Lipton och jag.

Emma noterade att det är melodifestivalens "Andra chansen" på lördag.

Jisses vad skönt, snart är skiten över!

Jag har ju slitit för att passera 4% bonus på Coop. Ville nå den där jäkla 5... Mest för sakens skull. Vill nå hela vägen! Nån jävla gång.

Efter många månaders slit så kollade jag i en broschyr med info om bonusen.

Maxbonus?

4%.

Snyggt där.

Gabriel har fått (låna?) en gitarr av mormor som hon hittade. en riktig stor gitarr - vilket oväsen det för!! Säg inte att det är gulligt, sött eller så, för det kan jag liva att det inte är!

Inte 05.30 en vardag iaf.

Då är det allt annat än gulligt.

Fick en klump i magen, och ni vet - stor mage = stor klump. Orsakades av... Te!

Te!!!

Öppnade skåpet och allt jag såg var nåt jäkla Forest Fruit. Lägg av! Jag ska ha mitt vanliga Lipton. Inga krusiduller. Letade vidare och fann en låda - men nä - citronsmak på teet.

Sen såg jag det i ögonvrån... Gamle vapendragaren - Lipton. Vanligt. Sanslöst. Gott.

Toppat med lite hultaängar-honung vi fått av en granne!

Världsklass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar