torsdag 21 februari 2013

Min mamma och Schizofreni!

Rubriken må va lite vilseledande, de hör inte ihop. Bäst att skriva det, annars blir det måttligt muntert att träffa morsan nästa gång...

Emma satt och kikade på ur.se, kikade efter nåt matterelaterat... Och... Tjoff! Vem kom upp där?? Min käre mor.

Lustigt och oväntat.

Även om hon nån gång, vid nåt tillfälle, har nämnt att de varit på hennes jobb och filmat.

Men det var ju inte igår, direkt.

Torsdag idag. Är riktigt nära att fixa en hel vecka! Göttans! Dock börjar jag känna mig risig och inte alls på tårna! Får hoppas att det bara är nåt tjafs som snart är ur världen!

Funderar lite på det som hände igår.

Tänk om man själv skulle bete sig så på jobbet!? Föräldrarna kommer för att hämta sitt barn, "Kan tyvärr sinte hjälpa dig, du får ta nästa dörr istället..."

"Heeeej! Hur kan jag hjälpa dig???"

Man hade nog uppfattats som lite schizofren.

Eller inte så lite. Rätt mö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar