torsdag 21 februari 2013

Vad hände på 80-talet?

Hej hopp. Vilken bild jag fick skickad till mig. Först reaktionen var heeeeell no! Andra var... that's me. was me. Den här bjuder jag på!

Det var en jäkla massa (h)år sen! Hö hö...

Det ljuva 80-talet var fantastiskt!

Bilden säger egentligen allt. Men värt att notera:

- Jag har ingen rysk pälsmössa, det är hår.
- Brallorna sitter bara lite för högt.
- Notera att ett byxben är enfärgat och det andra mönstrat - blir inte mycket mer Fresh Prince än så!

Bilden är dock tagen före dess att jag hade upptäckt Fresh Prince. Hade jag gjort det så borde jag haft ett brutalstort guldhalsband också...

Ja det finns lite att fundera på gällande bilden.

MEN...

Jag hade inte bara en fantastisk hårväxt - Jag hade en fantastisk uppväxt! Den är jag otroligt tacksam för!

Och det gick väldigt bra i livet ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar