söndag 10 februari 2013

Bloggen - Prestationsångest!?

Har haft prestationsångest några gånger i livet.

Bloggen är faktiskt ett tillfälle. Höll på att bli väldigt seriöst ett tag. Emma anmälde mig till en rätt stor/populär föräldrasida där det skulle publiceras tio "pappa-bloggar". Vår blogg synades och fick väldigt bra kritik. Där nånstans fick jag en sån dos. Först kändes det skitkul och inspirerande! Vilken häftig grej!! Få publicera sina inlägg för så många! Tusentals läsare om dagen. Galet kul!

Prestationsångest.

Inget var klart. Men jag fick kalla fötter. La ner det. Ja allt skrivande faktiskt. Helt plötsligt skulle det eventuellt skrivas under press istället för när jag kände för det. Nej. Det vette fasen! Är nöjd som det är. Är nöjd att ha varit en av de största bloggarna i Borås. Inte för att det är nån jävla världshappening direkt men...

Och så var det det där med BT.

Äh.

Jag gjort nog rätt i som skriver när jag vill och vad jag vill. Det behåller min lust = viktigast av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar