fredag 13 januari 2012

Då kör vi!

Då är det läge för att plocka ihop de sista sakerna innan jag riktar skutan mot Skövde! Den första anhalten på väg mot Katrineholm! Förmodligen har jag glömt många saker men skit samma. Den smällen får jag ta sen!

Den första matchen litas redan ikväll, sen två imorgon och slutspel på söndag.

Sen är jag helt handbollslös. Ska då ta ett riktigt break. Kommer säkert hoppa på det här med distriktslaget igen framöver då det är riktigt roligt! Nu behöver jag bara andas lite och koncentrera mig på la familia. Den underbara.

Någonstans måste jag också börja förbereda mig mentalt för pappaledigheten. Vad innebär det - egentligen? Jösses. Genast känner jag mig okunnig och ganska förvirrad! Tur att det är rätt lång tid kvar till mars! Finns då någon form av möjlighet att mentalt förbereda sig!

Så här på förhand är det med lite skräckblandad förtjusning. Eller inte lite. Ganska så väldigt jäkla mycket. Kommer jag fixa det? Hua.

Men jag spar den tanken tills på måndag! Nu är det handbollen som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar