torsdag 5 januari 2012

Humant?

Sol, vind, och vatten... Ja oavsett vilket så börjar det bli lite halvirriterande att moder natur har samma beslutsångest som min underbara fru. Det är regn, hagel, snö, sol, blåst om vartannat. Om ni inte noterat det.

Det är så irriterande att till och med jag kan tycka att det bästa vore om det kom snö som fick ligga kvar. Mest för att då vet jag att jag blir småirriterad varje morgon, istället för att leva i ovisshet och med falska förhoppningar.

Humant att gå upp 04.30? Jag vet inte det jag, men uppe är jag och förmodligen är det en vanesak. Till hösten vill jag nog ha en öppning, vore skönt att ha en tidigt dag. Både för min och Gabriels skull! Vill inte att Gabriel ska ha för långa dagar när han väl börjat på förskola. Well, well...

Tur att det är en röd dag imorgon. Då har jag sovmorgon till 04.35.

Gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar