onsdag 4 januari 2012

Ju mer vi är tillsammans...

Detta med att kunna gå toaletten ensam, med stängd dörr dessutom, det är lyx. För det är nämligen inte många gånger på en dag som det händer att jag kan göra det. Det är kanske blir en gång när Gabriel sover middag, ytterligare någon gång när David väl kommit hem och om jag har gäster hemma tar jag ofta tillfället i akt. Men det finns ett tillfälle på dan som jag verkligen vet att jag får vara själv och det är nu på kvällen innan jag går och lägger mig. Men vad hände igår kväll? Jo, rätt som det är stormar Davva in utan att knacka just när jag ställt ner tandkrämstuben och står redo med tandborsten i handen. "Vad gör du?" undrade jag. "Jag är så jäkla törstig!" fick jag till svar. Så nu vet alla ni kvinnor därute att när mannen är törstig så är det bara för honom att stövla in på toaletten tydligen, att ni redan råkar vara där verkar spela mindre roll. :)

But hey, The more the merrier säger DOM ju! Finns det hjärterum så finns det stjärterum. "Ju mer vi är tillsammans, ju gladare vi bli..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar