måndag 9 januari 2012

Samla ihop sig!

Ja det är nog läge för det. Även om jag jobbat en del i mellandagarna så har det varit stor skillnad från tidigare! Och idag rullar det igång igen lite mer på allvar.

Fast...

...det är ju en kort vecka för mig då jag ska till Katrineholm på fredag! Så det är ju inte riktigt som vanligt.

Det har varit riktigt skönt att ha varit ledig, fått samla ihop tankarna lite efter det gångna året. Det var ju ett rätt händelserikt år. Det blir säkert 2012 med! Fast... Inte riktigt på samma sätt och det är väl en himla tur. Hade jag nog inte pallat! :)

Sen har det varit helt underbart att få vara hemma med Emma och Gabriel! Det har gjort gott för själen! Egentid med familjen!

Nu ska jag försöka ställa in skallen på "jobb"-läge. Får se om den vill det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar