onsdag 4 januari 2012

Hassan i P3

Är det du som är Storm?
Ja...
Håll i hatten!

Vädret får mig osökt att tänka tillbaka på Hassan i P3 och deras underbara busringningar! Då det ljuva 90-talet nådde sin peak kan man väl säga...

Ett par intensiva dagar i Hjo är avklarade och äntligen är truppen till SverigeCupen uttagen. Distriktsturneringen är nästa helg och det ska bli tre riktigt spännande dagar! Får se hur pass rätt man har gjort... Två års arbete ska då summeras! Fast innan dess ska vi en sväng till Lysekil på fredag för att bränna av en träningsturnering.

Mitt i all handboll ska jag nu även jobba ett par dagar. :) Ska bli sköj! Sista jag jobbade så var vi fem personal på ett barn. Är nog liiite fler barn numera.

Emma ska också till jobbet idag och mina päron är på väg ner från Skövde för att vara lite barnvakter. Så det är nog en dötrött Gabriel man kommer komma hem till sen! :)

Nej, men om man ska ta och ge sig ut i sketvädret?

Så får det bli! Håll i hatten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar