söndag 17 mars 2013

Bankeryd Queen & kepusch!

Killer Queen igår, och det var bättre än väntat. Vilken grym energi sångaren hade och han var förmodligen inte ens nära the real one. Queen har en jäkla massa bra låtar! Noterade vissa saker under framträdandet:

- han var ruggigt lik Freddie Mercury
- men frågan är om Mercury också hade vita Asics? Det var ju före min tid... Trots min ringa ålder!
- sångaren hade odlat en rätt schysst mustasch! Funderar på att skippa att raka mig på 5 min och få en likadan!

Vi byter ämne, käkade köttfärssås med pasta innan idag. Gabriel älskar ketchup! Så ni ska se frustrationen som uppstår när man häller på ketchup och han börjar blanda i den i maten... Den försvinner ju!!!

"Meeeeer kepusch!!"

Nu sitter vi och myser i soffan, snart ska vi bege oss mot hallen och ha lite gympa! Det blir spännande...

Emma jobbar så jag blir själv med G, då tar vi en boll och lattjar medan de andra skuttar runt!

United leder förresten ligan med 15 poäng. Den smakar godare än kepusch!

Kommande vecka är en lång uppladdning för en rolig fredag med bowling och käk med kollegorna. För att sen kryddas med tvådagarsläger i bankeryd! Ska bli skitkul! Längtar redan nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar