lördag 16 mars 2013

När får man skjuta sin fru?

Nej, rubriken är inte vilseledande. Den är tydligt och korrekt!

När får man skjuta sin fru?

För första gången på evigheter så sov jag som en riktig gris... Hotellsängen är dunderskön och efter gårdagen var man lycklig och helt slut. Somnade pladask och var lååååångt borta. Trodde knappt man skulle vakna alls.

Jag hade fel.

8.52 ville min fantastiska fru annat.

Hon höjde volymen på telefonen till max, la telefonen vid mitt öra och slängde på den där jävla copabanan låten eller vad faan den heter. INTE riktigt den starten på dagen jag önskade. När jag väl fattade vad set var som skränade i mitt öra så hörde jag hennes skadeglädje skratt.

Lord, have mercy on me....

Nu förstår ni rubriken. Av alla tänkbara sätt så var det här inte ett bejublat sätt direkt. Nåväl, hämden är ljuv... Men frågan kvarstår:

När får man skjuta sin fru? :)

För att inte Säpo, kravaller och polisen ska slå in dörren hos oss så förtydligar jag att jag inte ska skjuta min fru. =D Fast 8.52 så tänkte jag tanken... He he! :)

För det här var inte ok.

Fast det gav min fru ett riktigt gott skratt.

Kul för henne.

Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar