lördag 30 mars 2013

Bögskräck!

Kollade igår på "en helkväll med Gardell", eller vad det nu hette.

Triggade Emma under programmets gång. Det vill säga kläckte korkade och sagolikt omogna kommentarer... Den här gången om hans sexuella läggning.

Triggade Enma kanske liiiite för mycket.

Hade knappt sett tre min innan hon bytte kanal. Dunderförbannad.

Bytte tillbaka efter en stund.

Sen kom det fram vad hon tänkte.

"Ta din jävla bögskräck och gå å lägg dig!"

Ha ha ha! Hysteriskt kul! Jag bröt ihop!

Nej, jag har inte bögskräck. Absolut inte. Jag bara känner Emma väldigt väl efter snart elva år och ibland får jag tvångstankar.

Mina tvångstankar går ut på att jag bara måste jävlas och trigga Emma. Det vill säga trycka på de där knapparna som gör att hon går igång och blir sketsur! Även om hon är mycket väl medveten om att jag inte menar det jag säger och att mitt enda syfte är att få igång henne!!!

"Jag vet att du bara gör det för att jäklas... Och det funkar!! Så lägg ner! Direkt!!!!"

That's love, folks!

"Ta din jävla bögskräck och gå å lägg dig!"

Igår funkade det att trigga, kan man säga!

Mission accomplished. Med bravur.

Jag var dundernöjd. En riktig höjarkväll!

Glad påsk på er... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar