torsdag 21 mars 2013

Coop, trötthet och Emma?

Sanna mina ord! Tröttheten har gett mig ett par riktiga örfilar idag. Känns i kroppen att gårdagen tog rätt hårt. Nu ska man bara orka ladda om till imorgon! Först lite jobb, sen lite FIFA, sen bowling och därefter höjdpunkten Mat. Mmmmm...

Nyss hemkommen från Coop. Knappt en människa i affären. Skönt! Skulle inte handla särskilt mycket heller för den delen. Så ett snabbt besök! Tänkte jag...

Gick bra inledningsvis! Hittade allt jag skulle ha snabbt. Swisch!

Sen står det en krångel-tant framför mig i kön. Hon har köpt golv till 8382 hus och det var olika rabatter för de olika golven. Den 12-åriga kassörskan jobbade så svetten lackade!

Vad är oddsen? Mer än inte på min sida...

Nån som sett till Emma "one-hit-wonder" Payani på bloggen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar