torsdag 21 mars 2013

Gabriel och Effektiv luktförbättring!

Gabriel brände av en riktig klassiker i tisdags. Vi lekte med LEGO, hans djurpark. Han letade för fullt efter isbjörnen.

Letade och letade...

Letade och letade...

Till slut började han irriterad ropa och skrika efter den. Allt mer högljutt.

Då kunde jag inte hålla mig mer: "Gabriel, du håller i isbjörnen..."

"Jaha"

Sen fortsatte vi leka som om inget hänt.

Igår var jag i Skövde och bytte bil. Nu är man snart en "Svensson" på riktigt. Jäklar vad trött jag var när jag kom hem. Helt sjukt. Vaknade 04.30 och sen har dagen gått i ett... Har hunnit ta två andetag.

Det syret använde jag till att garva åt Emmas inlägg. Andra halvlek, jobba ikapp... Precis som att jag skulle låta henne få så mycket toatid!?!?! He he... Nej nej, kung David regerar även på bloggen!

Effektiv luktförbättring. Japp, en flaska sånt hänger inne på toan på jobbet. Vet inte vart jag vill komma med det eller vad jag vill få sagt... Bara noterade det.

Effektiv luktförbättring. Vilken avancerad ordsammansättning för att skriva citrondoft. Om det nu är det den luktar. Måste testa...

Har hittat en ny, vad jag tror, älskling till Emma. Lång, stor, ståtlig och mörk! Emma kommer falla pladask... Om hon nu inte redan gjort det!

Ketchup med svartpeppar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar