onsdag 20 mars 2013

Let the game begin darling!


Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev något här nu och det är inte utan att jag faktiskt känner mig lite ringrostig vid tangenterna, men det är dags att göra comeback nu. I december började jag känna ett sug efter att börja skriva igen och nämnde det litegrann i förbifarten för David som genast såg en tävlingsmöjlighet i det och stängde in sig på toaletten och skrev ett inlägg på direkten där han deklarerade att han vann, att han minsann hann först! Därefter rasslade det till och Davva publicerade inlägg på inlägg medan jag stod kvar i startgropen och undrade vad som hände. Men nu, 91 inlägg senare, har jag nog lyckats ta mig in på plan i alla fall och jag ska fan vara med och spela om andra halvlek. I första halvlek får jag väl erkänna David som vinnare, det inser jag. Fast nu baby, nu är det match. Nu ska jag nog se till att allmänheten ges en rättfärdig bild av vardagen hos familjen Payani igen och inte bara uppleva den ur dina halviranska ögon. Bara så du vet.

Till er kännedom kan jag berätta att har genomskådat den taktik Davva använder för att hinna/kunna publicera inlägg efter inlägg. ”Jag kommer snart, jag ska bara gå på toaletten!”. Tjugo minuter senare kommer Davva ut från toaletten och ett inlägg ut på bloggen. Smått genialiskt. Så älskling, jag bokar toaletten imorrn bitti redan nu.

På återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar