söndag 10 mars 2013

Bilbytet, att glömma en prestation, fullspäckat!

Att glömma en prestation

Nåt som man hört många gånger och säkerligen själv slängt ur sig är att man ska glömma en prestation. Detta när man varit helröten och istället bör gå vidare. Jag hävdar snarare att man bör reflektera/analysera vad som gjorde att man presterade så jävla dåligt. Förhoppningsvis kan man hitta vad som påverkat och jobba för att det inte inträffar igen! Men att bara glömma och gå vidare...

Då lär det inträffa igen.

Skrev igår alla papper för bilbytet. 20 mars lämnar jag min BMW i andras händer och kliver in i Volvofamiljen. Ett steg i rätt riktning för fortsatt uppehållstillstånd. :) He he... Barn, hus, Volvo... Nu är det väl bara ett pälsdjur kvar?! Men det ger jag fasen i!

...är ju rätt hårig själv så det kanske räknas?

En söndag kvar som bland annat inkluderar Gabriels gympa - det ska bli sköj! Sen är det bara på't igen! Framöver så ligger ett gäng händelserika helger. Nästa helg är det på fredagen lite ståupp-komik med Özz i Gbg, på lördagen blir det KillerQueen på Åhaga och på söndagen kör jag och Gabriel en grabbdag då Emma ska jobba. Helgen därpå är det bowling och mat med jobbet för att sen tillbringa lör-sön i bankeryd med förbundet.

Så det här med återhämtning på helgerna har jag missat! Skulle behövas! Får ta det...

...nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar