lördag 6 november 2010

Morgonträning

Idag vaknade jag tidigt eftersom det tydligen var morgonträning idag. Ja, tro nu inte att det är jag som orkat ge mig ut på något sådant utan jag syftar givetvis på Liten i magen som tydligen hade bestämt sig för att köra ett riktigt intensivt pass idag. Vi lyckades fånga en av repetitionerna på video och som ni ser så tränas det mycket sidleds- och djupledsförflyttningar för tillfället. Vi tror Liten är smart nog att ta tillfället i akt medan det fortfarande finns lite utrymme kvar därinne. Successivt kommer luckorna att täppas igen allt mer nu när Liten blir större varje vecka.


Att få en sådan här stund på morgonen är helt ljuvligt. Jag är så glad att David vaknade och kunde dela den med mig. Vi båda låg helt fascinerade och stirrade och kände på magen i över en halvtimma.Tänk att få starta dagen såhär. Vilket privilegium!!! Snacka om att man känner sig både rik och välsignad!

David var iallafall till slut tvungen att kliva upp. Broccoli Cup väntar honom och hans kameler i Göteborg idag. Jag klev upp strax därefter och ska härnäst promenera upp till Rammefors Konditori och köpa de obligatoriska frallorna till lördagsfrukosten som idag kommer att avnjutas framför Panker (vår bärbara dator som en gång fick det namnet för att han gjorde oss just panka när vi köpte honom) för att se filmen Sex and the city 2. Vi har nämligen slängt ut vårt surroundsystem som gått sönder och därmed försvann också vår chans att se DVD-filmer på TV:n. Så fram tills vi har köpt en ny DVD-spelare får Panker helt enkelt dra sitt strå till stacken och visa att han är värd de pengar han kostade.

Over and out!

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar