måndag 20 september 2010

Äntligen feberfri!

Har varit hemma från jobbet idag med och nu äntligen tycks febern ha försvunnit. Fine by me! För hur tröttsamt är det inte med feber egentligen!?

Igår tog David emot pengar från Ulf och Gösta Larssons minnesfond som uppskattning för hans ledarinsatser och bidrag till klubbens utveckling. Behöver jag säga att jag var stolt?! Han förtjänar verkligen det min sambo. Han som lever och andas handboll 24-7 nästan.

Igår kväll och idag på morgonen har liten i magen varit otroligt aktiv. Det är en häftig känsla. Och nu kan man till och med känna rörelserna om man lägger handen på magen. David provade igår och kände vad jag kände. Absolut en härlig känsla att få dela på upplevelsen.

Imorgon ska jag till Mullsjö på planeringsdagar med jobbet, så det får bli en tidig kväll ikväll. Behöver vara så utvilad jag kan när jag ska umgås med en massa människor jag inte känner i två dagar. Men innan läggdags blir det en stund i soffan med David. Filmen Law abiding city sitter redan i DVD-spelaren, så det är bara att trycka på play nu. Att se på film känns verkligen som en perfekt sysselsättning en regnig kväll som denna.

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar