tisdag 7 september 2010

It's in us all!

Woho! Alldeles nyss satt jag och kikade runt lite på olika handbollssidor. Dels för att skjuta lite på städningen här hemma men främst för att stilla den värsta hungern efter sporten. Jag har alltid kikat och läst en massa nätsidor om handboll, men nu (som gravid läktarsittande handbollsmålvakt) gör jag det mer än någonsin förr. I januari 2011 spelar Sveriges herrhandbollslag VM på hemmaplan. Och idag mina vänner, så hittade jag denna fantastiska video inför det mästerskapet.


Ni bara MÅSTE kika in länken! Videon är heelt underbar. Är inte handboll kärlek så säg!? Är inte handboll livet så säg?! Är inte handboll helt enkelt det bästa så säg?! Eller förresten, håll era åsikter för er själva om ni inte instämmer. För inget kan iallafall ändra min inställning! Jag älskar handboll. Punkt slut!

Nu ska jag återgå till städningen här hemma och när det är klart kommer ett litet längre inlägg om det fantastiska jag och David upplevde igår!

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar