måndag 13 september 2010

Trötters tös, det är jag det!

Helgen som gick spenderade jag uppe i Tibro. I lördags spelade mina goa lagkamrater i Byttorps herrlag DM där och i söndags representeradr syrran och Karitha (en i det underbara "oldies but goldies-gänget") varsitt lag i dam-DM. För att slippa åka till Tibro tur och retur två dar i rad så tog jag, mamma och syrran in på ett hotell i Tibro och fick därigenom en mysig tjejkväll tillsammans. Och hur lyxigt känns det egentligen inte med hotellfrulle? Jag som älskar frukost i allmänhet njuter verkligen av att få ta för mig av ett uppdukat buffebord på
morgonen.

Idag har det varit en sån där måndag som man allra helst bara vill glömma. Hela dagen startade med att jag försov mig och vaknade med panghuvudvärk. Stress för att hinna till bussen och jobbet i tid resulterade i illamående. Verkligen kul. Så det kändes som en ren kamp att ta mig igenom arbetsdagen idag, eftersom jag egentligen allra helst bara kände för att dra något gammalt över mig och gömma mig tills dagen var slut. Och nu äntligen är den det. Ja, slut alltså. Precis som jag!

Over and out!

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar