onsdag 15 februari 2012

Äta häst!

Ha den äran på alla hjärtans dag!

Happy Valentines day.... Vad säger man på svenska?? Glad, Grattis, lycka till... på alla hjärtans dag.

Det är en väldigt mysig dag och vi hade det toppen igår! Meeeen, samtidigt så funderar jag lite på varför man ska ha en speciell dag där man gör nåt litet extra. Eller jag undrar snarare varför det ska vara en specifik dag? Man har ju årsdagar, bröllopsdagar, födeösedagar, namnsdagar och massa annat där man firar lite extra.

Tycker som sagt att det är mysigt, men allt känns väldigt... Väldigt... Amerikaniserat.

Fast som sagt. Vi hade det mysigt. Dubbla känslor. :)

Igår på jobbet så satt vi på fritids varpå två hästar rider förbi utanför. Jag ska skoja till det lite och säger: "Titta där! Jag älskar hästar - när de ligger i ett hamburgerbröd."

Så där poppis...

Jag var iaf ärlig. Man skulle kunna säga att jag dödade tillfället lite. Själv var jag dundernöjd med min sprakande humor! :) Kan väl säga att det var rätt många av barnen på fritids som gillade hästar. Jag med.

I ett hamburgerbröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar