tisdag 7 februari 2012

Som ett brev på posten

När vi flyttade till huset så sade vi upp vår prenumenation på BT. Vi plockade bort alla utgifter som inte kändes som ett måste och BT hamnade i den högen. Men jag måste erkänna att jag saknar detta med att ha en dagstidning i pappersform. David nöjer sig med Aftonbladet på internet, men jag som gillar att läsa om lokala nyheter får ju inte ut ett dyft av BT:s nätupplaga som är helkass, så jag läser inga nyheter (och ser inga heller för den delen) längre. Jag har försökt hinta David om att vi kanske ska börja prenumenera på BT igen, men han tycker att det är pengar i sjön eftersom han anser att vi inte kommer hinna läsa den. Jag har svårt att argumentera motsatsen eftersom jag inte kan säga att vi hinner eller inte hinner förrän vi testat att ha en tidning nu när Gabriel blivit äldre.

Men idag, som ett brev på posten kom detta erbjudande. 2 månaders provläsning av BT för 99 kr. Som hittat! Så om två månaderna kan vi ta upp diskussionen igen darling, för jag tänker anta erbjudandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar