fredag 17 februari 2012

Keff...?

Radiosporten: Milan har 1 ben och 8 tår i kvartfinalen efter 4-0 segern mot Arsenal. Hur faan går det ihop?

Mer radio, en ekonom pratade i morgonpasset och sa att "nationalekonomin är keff."

Vad är den då?

Keff...??

Hur gammal är jag? Egentligen. Ibland känner man sig rätt gammal. Måtte Gabriel få ett bredare vokabulär än vad dagens ungdomar har... Keff, ofta, orka... Läckert.

Mycket radio har det blivit det senaste. De pratade om en ny drog... krokodil... Den kallas så för att den "äter upp människan", köttet på benen trillar av.

Mysigt. fräscht. Förnuftigt.

Pappaledigheten närmar sig. Två veckor kvar, sen väntar fem månader med vårt underbara lilla yrväder. Skönt att det är lite OS och fotbolls em som man kan specialstudera tillsammans med Gabriel!

Efter att ha tränat igår så pratade vi lite utanför gymmet. E & H undrade om jag ville testa att åka skidor. Inget konstigt med det.

...men hur många halviranier har DU sett på skidor?!?!?!

Precis. Har inte stått på skidor. Inte vad jag minns iaf. Förstår att de vill se mig på skidor. Kan ju vara en fröjd!

...men älska utmaningen heter det ju.

Får fundera lite på det.

Lite mycket.

Nu ska jag köra Gabriel till frisören. Kan gå precis hur som helst! Just nu är han lugn och läser bok. Kan bero på att han inte sovit ett skit i natt. Själv har jag haft en skön natt på soffan.

Ofta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar