onsdag 8 februari 2012

Hatten av!

Det är rätt sjukt måste jag säga. Sen vi drog igång vårt bloggande så passerades i förrgår 30.000 besökare. (bild) Känns väldigt surrealistiskt! Men givetvis riktigt jäkla sköj! Så hatten av för er som kikar in här!

Just det älskling, skulle påminna om tandläkaren så jag gör det här och nu - Ring och byt tid!

Var iväg och tränade igår. Finns öånga frågetecken/utropstecken kring det:

- But why?
- Det blev sent, klar efter 21!
- Jag var nästan själv där! Skönt!!
- Jag var där själv! Första gången på säkert 10-12 år.

Listan kan göras ofantligt lång! Men nu är fröken ur strax efter 6 en onsdagsmorgon och jag jobbar mellan 7-19.30. Då måste tid sparas. Vet inte vad jag ska göra med den riktigt.

Har varit mycket skriverier om Reinfeldts förslag på att jobba tills man är 75. Det är helt suveränt! Då har jag 90 terminer kvar samt slipper fundera på framtiden och allt jävla pensionssparande! Självlöser sig! Bästa moderaterna bidragit med på länge.

Vi hade ett företag här som slipade golvet i somras. Tack för det, nu har vi silvertejp på golvet för att Gabriel inte ska skära sig på uppstickande skarvar och stavar. Japp, nytt golv får det bli!! Först ska vi bara se hur mycket de som slipade golvet pröjsar...

Gabriel är på kanonhumör! Han har riktig mundiarré och tjötar hela tiden - Det är underbart! Och att an blir stentjurig när han inte får som han vill visar bara att han ärvt några av hans mammas egenskaper. Lovely!

Han är underbar vår lilla parvel! Snacka om att förgylla dagen. Det visar att jag gjorde rätt som klev av pendling, en fast anställning och lämnade ett jobb där jag trivdes riktigt bra på! Nu har jag ett jobb, fast anställning, trivs strålande, ingen pendling av det längre slaget och jag får träffa Gabriel mycket mer.

Det är riktigt bra!

Älskling, tandläkaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar