måndag 13 februari 2012

Fick chocken på ett jobbmöte i förra veckan!

Såg på tv häromdagen. Då fick jag se:

Nyhet: Chips med kebabsmak.

Alltså, va faan! Där gick nog gränsen för mig. Låter inte så gott. mest groteskt. Man kan blanda mycket men... Här gick gränsen.

Ja. Till och med för mig.

På tal om att äta. Vår son - en frukt-o-holic. Han käkar precis hur mycket frukt som helst. Gabriel njuter verkligen varje sekund av det och det är sällan han avböjer. Men det är härligt att se och skönt att han verkligen gillar frukt! Han skulle nog kunna leva på frukt. Ja jag tror banne mig det.

Har nästan alla flickor julklänning!? Frågade inför ett möte på jobbet i förra veckan, och ALLA som jag frågade som har döttrar/barnbarn hade haft/har klänning.

Jag är i chock.

Känns som jag lever i samma tid som Emil... Eller snarare i samma tid som Hedenhös. Trodde verkligen inte att det var så. Trodde liksom att vi kommit... Jaa... Lite längre. Traditionens land i sitt esse!

In my face!

GG (Gabriels Grusväg) funkar i alla väder! Grusvägen funkar även om det är snö... Det blir inte det vanliga guppandet men det tog 30s sen stensov han. Det är nåt mystiskt med den där vägen. Funderar på om vi ska skippa gräsmattan på baksidan när vi gör om och göra en stor grusplan istället?

Givetvis med grus från "grusvägen". Får sammankalla ett familjemöte och se vad vi (emma) kan komma fram till!

Gabriel gjorde det riktigt bra igår! Stod ut 1,5 handbollsmatch samt en del dötid där emellan! Fick först se morsan och moster lira boll, och sen nästan en halvlek av herrmatchen.

Sportlov stundar! Det är nu fritidshemmen på allvar får kliva fram och visa sina rätta jag, när det är heldagar med verksamheten. Ska bli riktigt sköj!!

Mot Fristad!

Om ni undrar varför det är många sovbilder på Gabriel så är det för att det är enda stunden han är still...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar