måndag 27 februari 2012

Tack - min älskade!

Tack!

Min älskade.

Jag säger det säkert för sällan och visar det likaså. Så jag tänkte ägna ett inlägg till Dig.

Du finns alltid där för mig. Det spelar ingen roll om jag är glad eller ledsen. Jag vet att du finns där.

Jag har stundtals varit ifrån dig ofta och länge. Skola, handboll, pendla och jobb. Du har aldrig sagt något. Snällt har du väntat och visat beundransvärt tålamod.

Hur ska jag någonsin kunna skriva min tacksamhet i ord?

Når förmodligen inte fram.

Hur ska jag någonsin kunna säga hur tacksam jag är?

Jag tror inte att du hör mig.

Förhoppningsvis kan jag beröra dig på ett sätt jag inte tidigare gjort. Men vilket ord passar bäst in på min tacksamhet och kärlek till dig? Jag vet inte men jag letar febrilt. När jag finner det jag söker blir du den förste att veta.

Tills dess får du nöja dig med ett vanligt:

Jag älskar dig - Min nya underbara fjärrkontroll!

Nää... Bara skojade! (for once)

Jag älskar dig Emma!

Familia mea omnia mea!

Min familj är mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar