tisdag 28 februari 2012

Grabbhäng och tankar om veckan

Gabriel sover, David är och tränar och jag hänger med grabbarna i soffan - Alfons och Ruben. På bordet står en mugg med varm choklad och i knät har jag en "jobb-bok"

(Notis: Jag hatar särskrivningar men "jobbok" såg inte klokt ut när jag skrev det. Så vet ni det med.)

Sammanfattningsvis kan det helt enkelt sägas att det finns ett gäng tisdagar som onekligen varit roligare än denna. MEN imorrn är det onsdag. David har då sin korta dag på jobbet och jag ska ha ett föräldramöte på mitt jobb tillsammans med mina kollegor på kvällen. Sen är det torsdag. David jobbar sent, men gör samtidigt sin sista dag på jobbet på väldigt länge vilket gör känslan annorlunda.

Fredag = Familjemys.

Lördag = Familjemys.

Söndag = Familjemys.

Sen kommer måndag och då börjar jag jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar