torsdag 1 december 2011

Bitter på Bruce och Lucia!

Leta efter varor i affären - det är bland det värsta jag vet (efter offentliga toaletter). Det är sånt slöseri av min värdefulla tid och det tjuvar så förbannat mycket energi. Borde finnas GPS apparater i varje affär istället för de där scanningmaskinerna... Har aldrig testat någon men skulle jag det så VET jag bombsäkert att den dagen jag storhandlar så kommer jag få ta upp allt.

Undra om man skulle bli irriterad eller vansinnig...? :)

Bitter på Bruce Springsteen. Han la inte undan några biljetter åt mig. Hur tänkte han där? Jag ska ju bara sitta där på läktaren när han lirar. Det är som att ta bort Ying från Yang. (öh?)

Dags för gym idag. Badmintonpasset klarades av med bravur och utan värk. Men idag och på lördag kommer jag inte komma undan! Söndagen blir soffläge. Vare sig jag/emma vill - det är min avsaknad av muskler som kommer tala!

Julbord nästa fredag med jobbet! Fram tills dess har jag och en kollega sagt att vi ska fasta. Det kommer ju gå skitbra. :)

Julen närmar sig och... Nej... Jag gillar inte högtider. Men jag ska bita ihop för Emmas och Gabriels skull!

Ryktet säger även att jag ska vara Lucia på jobbet...

Högtider är inte min grej som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar