onsdag 7 december 2011

Kort och koncist.

Jag är trött.

Gabriel är tröttare.

Vaken sen länge.

Kallt ute.

Snö ute.

Vill inte ut.

Vill sova.

Under en filt i soffan vore skönt.

En kopp te.

04.15. God morgon Borås.

Behöver skotta.

Vill inte.

Men måste.

United ikväll. Skoj!

Gillar text med lätt läsbarhet.

Men gillar inte snö.

Inte när jag måste skotta bort den.

Inte när jag väcks 04.15 och påminns.

Vill sova.

Ska jobba.

Trötters pöjk.

Gabriel är bäst.

Länge leve alla utsläpp som gör det varmare ute.

Blir allt varmare på jorden.

Bullshit.

Såg en isbjörn utanför huset.

Ska slänga möbler idag.

Problem?

De ligger under en driva snö.

Vem ska ta bort snön?

Jag.

Gillar't inte.

Men jag är man (läs
Mus/toffel).

Så gör det ändå.

Emma har det bra hon.

Nu straffas vi för vår seghet.

Mot soptippen!

Om tio timmar.

Inget att göra?

Hjälp till. :)

Ingen kan göra allt.

Men alla kan göra något.

Gör något. :)

Ha en bra dag.

Avslutar med det bästa som finns.


1 kommentar:

  1. Visst älskar man sina barn oavsett tid på dygnet, oavsett vad de hittar på? De är kärleken i livet & drivkraften framåt!

    Hoppas din dag blev bra tillslut!!!

    Kram till er alla 3// Aase

    SvaraRadera