måndag 12 december 2011

Nu offentligt: Jag är miljonär.

Nya boxern har anlänt sedan några dagar tillbaka. Tur att jag har Emma som installerade makapären! Den nya boxen är en ny familjemedlem och jag glädjs åt den fina fjärrkontrollen! Pricken över i:et!

Japp, Gabriel är min son. Trots hans underbara sidor så är han det. :) Det stod helt klart häromdagen när det flera gånger om uppenbarade sig. Han var mitt i en lek, Emma öppnade kylskåpet, Gabriel avbröt leken och satte full fart mot köket! :)

Det var så att en tår föll längst kinden.

Gabriel känner igen kylskåpsljudet. För bra för att var sant!

Familjen L var på besök igår. Det var kanontrevligt i vanlig ordning och grabbarna brötade loss - precis så som det ska vara. En underbar söndag som rundade av en härlig helg!

Det är första gången på länge som det kändes som en lång helg. På ett positivt sätt. Fått mycket gjort och varit många mysiga stunder.

Sen är det bara den där lilla detaljen st vara utvilad... :) Men men, vila kan jag göra någon annan gång!

Jag vet inte hur många som vet om det egentligen. Men nu offentliggör jag det. Jag är miljonär! Jag blev det för några dagar sedan då jag från CokeCola fick följande sms:

Grattis! Du har vunnit £980.000 i 2011 Coca-Cola Int'l Mobile Tombola. För att lösa in, skicka ditt namn, e-postadress och Mobile # till: prizecoke@live.co.uk

Känns jätteseriöst. =] Det kommer förmodligen droppa in tio millar på kontot vilken dag som helst! =D

Flickan och kråkan. Vilken genial låt. Varför har vi inte mötts innan?

Plastgran vs. Riktig gran.

Hör och häpna: Emma börjar ge vika! Det lutar åt att det blir en plastgran som köps in. Så ofantligt skönt och praktiskt.

Precis som jag gillar att ha det.

Nu får Emma köpa vilket pynt hon vill. För nu är vi två ett par.

Jag och (den snart inköpta) plastgranen.

Gabriel - Utforskaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar