tisdag 6 december 2011

Lyckligt lottad!

Känns som man precis åkte från jobbet. Kan bero mest på att så är fallet. Det var en mycket trevlig gårdagskväll där vår rektor avtackades. Trivselgruppen på jobbet hade gjort ett kanonjobb med arrangemang, mat, sketcher och presenter! Kanon!

Snön faller likt... Likt... Folk på stan. Det är svinhalt ute och man ser inget tack vare att det är snötäckt. Uscha! Fast det är i de här stunderna som jag känner en stor glädje över att ha ett garage att parkera bilen i! Snacka om att vara lyckligt lottad! Ing rutor att skrapa, ingen snö att borsta av.

Snacka om en våt dröm som går i uppfyllelse!

Gabriel raskar på mot sin elfte månad och det känns som det händer saker var dag. Ploppar upp tänder i parti och minut, och för att inte tala om alla ljud och läten han håller på med! Mängder!

Favoriten fortfarande tigerljudet... "grrrrrrrrrrr"! Passa er! ;)

Ikväll ska högersläggan lossas igen, det är dags för badminton. Vi har slängt ut många utmaningar på jobbet men inga har vågat anta utmaningen ännu. :)

Undra vilka som blir först ut?

Emma försöker antyda att det är dags r mig att börja skotta ute. Kan inte säga att jag är övertygad ännu. Får se känslan när jag går till bilen! Som står i ett garage....

...så jag slipper skrapa rutor...

...och borsta snö...

...mmmmmmmm!

Men säg den lycka som varar för evigt! 21/12 ska våra dörrar komma. Mysigt. De lär väl fylla garaget så jag får stå ute med bilen.

Sköj.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar