fredag 30 december 2011

Konstigt.

Trodde det skulle vara det på förhand. Konstigt alltså.

Att öppna 06.00 hör inte till vanligheterna och jag trodde jag skulle ligga vaken hela natten och grubbla. Det gjorde jag inte. Det var som en vanlig dålig-Gabriel dag. Upp i ottan.

Så härligt det var att både se och höra Emma och Gabriel sova... Mina två favoriter. Man fick genast mer energi och...

Nä. Nu ljög jag. Jag är skittrött och vetskapen om att det första barnet eventuellt kommer en timme efter att jag börjat känns upplyftande. Men en kollega sa att hon skulle lira Wordfeud med mig. Förutsätter att det blir så. Annars ringer jag upp henne. Väcker henne.

Nej. Givetvis inte. Fast det hade varit kul. Till nästa gång jag träffade henne. :)

Imorgon är det nyår. Då ska jag/emma försöka summera året. Lycka till. :) Allt har ju hänt. Sen blir det trevligt sällskap under dagen/natten. Vi tänkte varit själva först men ibland dyker det upp guldkorn som är svåra att neka. Nu håller jag bara tummarna för att Emma piggnar till!

Mot jobbet!

Ibland är Gabriel trött. Hejdlöst trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar