onsdag 14 december 2011

Trötters pöjk!

Hej! Mitt namn är Trötthet och jag bor i David.

Julgrans debut igår. Jag skötte mig skapligt och mullrade med i ett par av låtarna. Klart godkänt i betyg.

Men trots fint betyg glädjer det mig att det nu är ett år kvar till nästa gång. Hur man nu ska toppa det här?

De borde jobba på en bättre utrymningsplan på Borås Tenniscenter. Vi hade lirat färdigt igår när brandlarmet gick. En bouletävling arrangerades vilket innebar att 150 pensionärer skulle ut genom en ensam dörr. Kan väl säga så här, det var väl en faslig tur att det inte brann på riktigt. Tog en halv evighet innan man kom ut.

Vädret spelade roll. Det regnade och några tjuriga ville inte gå ut i regnet. :)

Gabriel hostar som sjutton. Emma ska med honom till barnavårdscentralen idag. Får se om vi blir nåt klokare efter det! Inga garantier. Han har hostat ett tag och det verkar inte bekymra honom så mycket. Inte mer än på nattetid då han vaknar av det.

I förlängningen så gör även vi det. Idag är man trötters pöjk. Även om Emma säkert är det än mer då hon varit den som gått upp.

Man skulle kunna säga att julgranen och dess kulor är en succé! Enligt rapporter från Emma så är det en höjdare att slå på och kasta runt kulorna. Måste vara positivt...

...kulorna är ju bollformade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar