måndag 12 december 2011

Inspelningsbar box kan döda känslan!

Gabriel hade somnat in för natten. Vi bänkade oss med mat och glass för att kika Sverige - Frankrike som vi spelat in på boxen.

Första halvlek är bra bakåt och framåt så är det (enligt mitt sätt att se det) Sveriges klart bästa halvlek framåt. 3 måls ledning i halvtidsvilan...

Andra halvlek börjar. 15 min in får Sverige problem med fransyskornas offensiva försvarsspel. De tilläts göra ett ryck. Men Sverige spelar upp sig, och med ca. 2,5 min kvar så är det 23-24 och riktigt spännande!

Jepp. Emma har satt timern på för kort tid så vi missar slutet. Tack för den. Nu kanske ni tror att jag blev irriterad? Icke. Jag börjar garva. Inget bra drag. Emma blir stentjurig. Slänger på musik i öronen och börja krångla med ljusen i granen. Min egna "Rudolf Andersson".

Jag kommer med lite förslag under resans gång. Går sådär.

"Du är inte så lätt att jobba med, David.
Vad menar du? Svarar jag.
Jag vill ha det på mitt vis..."

Ha ha. Emma borde bli egenföretagare. Bara sig själv som anställd.

Nåväl, ljusen blev bra i granen. Emma började med kulorna.

Här kom nästa bryt.

36 kulor.

Inget hade snöre i. Det skulle man fixa själv.

Heja ICA MAXI! Ni gav mig ytterligare skrattkramp. Hjälpte jag Emma? Icke. Ska upp och jobba imorgon.

Samt vara utklädd till julgran. Mmm...

Frågor på det?

Från början till slut... Emmas projekt och nya bäbis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar