lördag 10 december 2011

Vaffö gör ho på dette vise?

Klockan är 02.10. Kom hem för en stund sen och hittade min äkta hälft sovandes i soffan. I bakgrunden var Sverige-Danmark på och när jag såg ställningen var jag ju bara tvungen att sätta mig i soffan jag med och kolla de sista nio minuterna. Tråkigt för tjejerna att åka på ännu en uddamålsförlust, men jag tänker inte vara någon medgångssupporter och sluta tro på dem för det. Visst, Frankrike blir svåra men är inte omöjliga att slå för det.

Kvällen har varit precis så fantastisk som alla kvällar med mina guldisar alltid blir. Det finns massor med incidenter och känslor att berätta om och vi får se om jag orkar och hinner sätta ord på dem imorgon. Just nu måste jag bara sova känner jag. Så trött, så trött!

Tills dess kan ni grubbla lite på varför jag sitter med en öl i handen och har mössa på mig inomhus...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar