torsdag 31 januari 2013

Den utvalde!

Skrev till Emma tidigare idag att jag hade en sån tur att få ha Gabriel och henne i livet.

Funderade lite mer på det där.

Tur?

Jag väntade i 21 år, hade inte en flickvän innan Emma. Så tur är det kanske inte. Hon är noga utvald! :) En perfekt blandning av seriositet, glädje och flum! Förgyller mitt liv!

Eller noga utvald.

Hon var den första som verkligen visade intresse.

Tro faan att jag klubbade ner henne och drog in i min grotta...

Typ.

Precis hemkommen från att träffat en vän! (Fantastiskt, titta jag kan!) Det var mäkta imponerande av mig! Klappar mig själv belåtet på axeln...

Idag är det torsdag vilket innebär lite Hells kitchen. Vet inte varför jag fastnar för sådana program egentligen. Nu är det ju inte så att jag kollar/följer 947 olika program men det finns ett par. Shark tank, the apptrentice, dragons den...

Man kan väl säga att det är en entreprenörsanda som ligger som röd tråd... Det är som jag tidigare skrivit en dröm jag har.

Hitt på nåt.

Men vad Hells kommer in vet jag inte.

Bäst att röja i huset, så second command tillåter mig se det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar