fredag 25 januari 2013

Kirsten och jag.

Sitter och petar på min nygamla mobil. Jävla irriterande. Den ser inte ut som min förra, saker har bytt namn och ja... Nu pågår det stora jobbet - att få den att se ut som min gamla.

Jag är inte mycket för förändring.

Eller det beror på hur man menar...

...om man pratar om med alla mina älskarinnor så kanske de säger annat.

Hö hö hö...

Nej men allvarligt talat. Nu tas allt nytt på mobilen bort och utformningen anpassas så att den ser ut som min gamla.

För den trivdes jag med och förändring är ju jäkligt farligt...

På tal om flickvänner, älskarinnor och så vidare... Jag har mitt frikort kvar.

Kirsten Dunst.

Jösses.

Jag väntar till hon är gammal och grå, utnött och bortglömd...

Då slår jag till.

Eller snarare, det är då jag har en chans. Är nog inte allt för het på hennes marknad just nu.

Snart 32 år gammal, rätt tjock fritidspedagog boendes i Borås...

Om många år ser mitt brev till henne annorlunda ut: Erfaren man med världens tålamod. Förmodligen boendes i Borås. Det blir väl akilleshälen.

Notera:

Tjock syftar inte på min kroppsstorlek och så tänkte ni nog inte heller...

Right?

Jag tänker mig "tjock" som det nya "fet"...

Fet bil... Fett nice...

Tjock bil... Tjockt nice.

Döm mig inte.

Inte för tidigt iaf.

För ärligt talat: Vem fasen trodde att "fet" & "fett" skulle bli vedertaget i de sammanhangen?

Nej precis. Tjockt rätt!

Nej... Jag är för gammal för sånt där.

By the way. Ni som grubblat sen jag skrev att jag sitter med min nya mobil. Det är lugnt... Allt är som vanligt, det är ju inte jag som suttit här och fixat med telefonen jag fått.

Farsan fick rycka in.

Det är ju trots allt han gamla mobil. Så vad faan. Inte mer rätt att han hjälper sin förvirrade son i denna tekniska värld!

I still suck.

Men det gör inte G! Rätt fot fram, vänsterarmen har gått lös och båda bollarna i mål.

Pensionär när jag fyller 45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar