onsdag 16 januari 2013

Ett missförstånd!

Precis kommit in efter att varit ute en timme med G. Han var lite kall om händerna...

...kan bero på att han hade bomullsvantar.

Det hade han av en enkel anledning. Han ska härdas mot kylan! För att inte behöva skaffa massa underhudsfett för att klara av den svenska vinterkylan.

Som hans far var tvungen att göra.

Eller så tycker jag bara att hans "riktiga" vantar är så jävla dåliga. Det finns inga bättre heller. Tummen åker ut i parti och minut! Meeen...

Inte med bomullsvantarna! Man får se till att ha med 3-4 par med sig bara.

Idag hade jag ett par.

Ja ja, härdas var ordet!

Jag vet inte huruvida det blivit ett missförstånd eller inte, men ett förtydligande:

NI skulle skicka recept till MIG.

Comprende? :)

Inget har nämligen kommit in än men... Det är klart, har det blivit ett missförstånd från er sida så har det!

Var i stan en sväng också, Gabriel körde och jag satt i bak. (se bild) Vi skulle till stan och... Ja... Jag vet inte.

Gabriel mumlade.

DET har han ärvt från sin far. Tveklöst.

En dag kvar att jobba, sen drar jag, fem ledare till, 34 ungdomar och en busschauffis till Katrineholm. SverigeCupen knackar på dörren. Sveriges mest lovande handbollsspelare samlas för att spela ett distrikts-SM.

Först måste jag dock köpa svarta säckar och spännband så jag får med madrassen!

Var köper man spännband?

Det kan ni svara på i samma sms som ni skriver receptet.

Tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar