lördag 5 januari 2013

Galet trött!

Puh!

Det är en mör David som lägger sig i sängen. En heldag med matcher i Lysekil. Blev två coachsegrar och så förlorade tjejerna en match.

He he...

Fått många svar och några frågetecken. Precis som det ska va.

Nu är det bara att skicka en sammanställning till min kollega och sen får vi se vart det bär av!

Jag har varit borta en dag. Det har ballat ur fullständigt... Gabriels moster var här tillsammans med en vän och... Ja... De aktiverade Gabriel kan man säga!! Underbara bilder/videoklipp som kommit under dagen.

På vägen hem, en promenad på 2-300m så noterade jag Adventsljusstakar. I massor. Nu!?! Firar dem 8 advent eller vad är det som händer?

Med det sista vill jag bara få fram att Emma varit fantastiskt duktig och röjt bort (nästan) allt!

...utan min hjälp.

Skönt.

Jag är inte mycket för att fira dagar och sånt så jag antar att Emma kände på sig det men även att hon hade vetat att mycket hade slängts.

Nu dröjer det ett år till nästa dust. GG...

Galet gött!

Frågan kvarstår - vad faan hände när jag var borta?? Ringdans, bröt och bus... Gabriel vrålnöjd.

Får se hur morgondagen blir när två trötta föräldrar ska bygga vidare på det här... :)

Chip chip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar