söndag 13 januari 2013

Gabriel ett geni?

Tidig morgon, Gabriel dunderpigg.

Vad är det för ovana? Att vakna dunderpigg...

Emma hade dock ett vapen, ett gammalt tv program som heter "Brum". Handlar om en veteranbil...

Gabriel satt som klistrad 20min.

Jag hann vakna till liv. Göttans.

Gabriel fortsatte in på toan och brände av ett av sina partytrick! (se bild)

Strax därefter anlände Gabriels moster och hon fick mycket uppmärksamhet av Gabriel. Skönt. Då kunde man smyga igång dagen lite lugnt.

Han har även lärt sig visa hur gammal han blir den 28:e, vilket han stolt visar upp på bilden!

Sen drog hon och Emma till Ikea. Då var lugnet över. Vi gav oss ut i snön och Gabriel röjde! Fullt ös, Gabriel älskar att hålla på med snön och glädjen i att ha en liten spade, ta upp snö och kasta på pappa är obeskrivlig. Skrattar så det står härliga till!

Ett litet problem.

Han håller spaden fel så han får allt i ansiktet.

Meeen... Så länge han är nöjd!

Idag så lämnade jag Gabriel utom sikt i 15s och när jag sen vände mig om så hade han skrivit sitt namn i snön! Ett geni är fött, kamrater... ;)

90min kvar.

Sen smäller det på Old Trafford.

Har nog redan smällt rätt bra i Göteborg. Emma och Elin har inte bränt av ett IKEA, utan två...

...får köpa mat nästa månad.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar