lördag 12 januari 2013

Jag är i form!

Det är så jäkla skönt, jag känner mig verkligen i form!!

Rund är en form.

Eller hur!?

Igår fann Emma kärleken. Vet inte vad jag tycker om det... Känns olustigt.

Blodapelsin. Enormt omtyckt!

Hennes lycka var total. Leendet detsamma.

Såna leenden är inte lätta att få fram.

Jag lyckas ibland. De varar i ca 30s.

Fri tolkning.

Fick höra av Emma att fröknarna på dagis fått sig ett skratt! De hade bjudit barnen på saft, och Gabriel utbrast: "Mmmmmm! Snaps!"

Märks att det varit jul.

Emma & jag dricker inte ens.

Tror våra familjer får ta på sig det...

Gabriel är rätt lättdistraherad. Skulle sätta sig på stolen, på väg upp ser han en liten, liten tråd på sittdynan.

Där satt han.

Eller hängde.

Fullt fokuserad på snöret... (se bild)

Är inte (mini)golf jäkligt destruktivt för sport rent generellt. Finns det fler sporter som man ska få så LITE poäng som möjligt?

Säg inte ridning för det är ingen sport.

Punkt.

Gabriel lånade Emmas klocka och fick ha den på armen. Grymt stolt. Frågade vad klockan var.

"En kvart!"

Glasklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar